



Lastbil chassis brugt Renault Midlum 210.12 Diesel
- 2002
- 300 000 Km
- 12 Tons
- 29252 Plouezoc'h
- 4x2
- 20/06/2002
- Renault Euro 3
- Renault
Væsentligste oplysninger
|
|
---|---|
Sitereference : | 10520859 |
Karosseri | Chassis |
Mærke | Renault |
Serie (mærke : Renault) | Midlum |
Model | 210.12 |
Tilstand | Brugt |
Dato for første indregistrering | 20/06/2002 |
Land | FRANKRIG |
Fabrikant | Renault |
Materiellets stand |
|
---|---|
Energi | Diesel |
Info om førerhus Midlum |
|
---|---|
Førerhuslængde | Kort |
Dæk |
|
---|---|
Dæks tilstand og mål | - |
Motor |
|
---|---|
Effekt | 210 Salgsbetingelser |
Egenskaber Renault Midlum |
|
---|---|
Kilometertal | 300 000 km |
Kørsel | Venstrestyret |
Euro standarder | Renault Euro 3 |
Hjulaksler | 4x2 |
Land (serie) | FRANKRIG |
Supplerende oplysninger Renault 210.12 |
|
---|---|
Gearkasse | Manuelt gear |
Udstyr Lastbil Renault |
---|
|
Lasteevne |
|
---|---|
Tilladt totalvægt | 11.99 Tons |
Bemærkninger |
---|
Moteur a revoir, il y'a de l'eau dans l'huile. Joint de culasse à prévoir et turbo hs
|
Voir tout
|
Bemærkninger |
---|
Moteur a revoir, il y'a de l'eau dans l'huile. Joint de culasse à prévoir et turbo hs |
Væsentligste oplysninger
|
|
---|---|
Sitereference : | 10520859 |
Karosseri | Chassis |
Mærke | Renault |
Serie (mærke : Renault) | Midlum |
Model | 210.12 |
Tilstand | Brugt |
Dato for første indregistrering | 20/06/2002 |
Land | FRANKRIG |
Fabrikant | Renault |
Materiellets stand |
|
---|---|
Energi | Diesel |
Info om førerhus Midlum |
|
---|---|
Førerhuslængde | Kort |
Dæk |
|
---|---|
Dæks tilstand og mål | - |
Motor |
|
---|---|
Effekt | 210 Salgsbetingelser |
Egenskaber Renault Midlum |
|
---|---|
Kilometertal | 300 000 km |
Kørsel | Venstrestyret |
Euro standarder | Renault Euro 3 |
Hjulaksler | 4x2 |
Land (serie) | FRANKRIG |
Supplerende oplysninger Renault 210.12 |
|
---|---|
Gearkasse | Manuelt gear |
Udstyr Lastbil Renault |
---|
|
Lasteevne |
|
---|---|
Tilladt totalvægt | 11.99 Tons |
Bemærkninger |
---|
Moteur a revoir, il y'a de l'eau dans l'huile. Joint de culasse à prévoir et turbo hs
|
Voir tout
|
Bemærkninger |
---|
Moteur a revoir, il y'a de l'eau dans l'huile. Joint de culasse à prévoir et turbo hs |

Lastbil chassis Scania R 580

Lastbil chassis Scania R 560

Lastbil chassis Renault Premium 310.19 DXI

Lastbil chassis Iveco Eurocargo ML 100 E 22
